vineri, 8 aprilie 2011

Vine, vine primavaraaaaa! LA ANU' SI LA MULTI ANI!!


Adevarul e ca n'am asteptat niciodata cu atata nerabdare sa se schimbe anotimpul. Serios. Atata timp cat erau cat de cat bine stabilite, era ceva firesc sa cada frunzele ( si stiam cu aproximatie cand se va intampla asta), era firesc sa ninga ( si stiam cat ne bucuram de asta), era firesc sa infloreasca buruienile la un moment dat si nu era prilej de atata bucurie ca acum..

N'o sa incep cu chestii gen "pe vremea mea", cu toate ca ma cam mananca degetele, recunosc! Daaar..am constatat ca saptamana asta m'am bucurat cand temperatura a fost peste 10 grade, am fotografiat primul copac inflorit pe care l'am zarit , si am fotografiat prima bucata de iarba verde pe care am vazut'o, atasand la album si ceata laptoasa de marti dimineata.. Or fi semne de batranete astea?

Serios, mi se pare trist ca am ajuns sa ne bucuram cand zarim o raza de soare sau un ghiocel inflorind, iar in jurul meu doar despre venirea primaverii se vorbeste. Cred ca nici intrarea in UE n'a fost asteptata cu asa deosebit de mare interes.

In acest post as vrea sa ma adresez iernii : "Go awaaaay!! A-W-A-Y! " Incep sa vad tot acest fenomen ca pe un joc politic intre anotimpuri. Comunista iarna nu vrea sa plece sub nicio forma, in timp ce democrata primavara incearca din rasputeri sa se impuna si s'o indeparteze de la putere. Si indiferent ca se zareste o raza de soare, tot frig este! Exact ca in Romania.

Cred ca a fost calculata intens treaba asta cu dereglarea atmosferica. Si incep sa inteleg de ce in UAE, Qatar sau Kuwait este mereu cald si frumos..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu