joi, 15 martie 2012

Senzatii si melancolie

Plecand de acasa in aceasta minunata dimineata, am avut asa o senzatie ciudata...de primavara. Primavara mea de acasa. Mi-am adus aminte de ora 7:15AM si de racoarea placuta de la prima ora, cand muream de somn si trebuia sa ma duc la scoala. Parca si aerul era la fel de proaspat. Parca-mi mirosea a ghiocei si a zambile. Iar odata cu parfumul florilor de primavara ma gandesc la gradina mea de acasa, asa cum o am eu intiparita in minte : cararea pe mijlocul gradinii, iar pe marginile ei tufisuri de capsuni inflorite..Cum intri pe partea dreapta e ciresul inflorit pe care-l pandeam mereu, iar mai in fata visinul.. Si la capatul potecii este prunul meu favorit! Iar pe stanga zmeura, si celelalte "buruieni" inflorite pe care nu le-am bagat in seama decat vara.. Si marul !!

Senzatia a disparut repede dupa ce visand cu ochii deschisi si cu zambetul pe buze, am tras aer in piept...si am inhalat nisip.

Da, am aflat ca la mijlocul lunii "Ciresar" in Romania ninge. Iar in Doha a fost insuportabil de cald.

Mi-e dor de primavara mea!

3 comentarii:

  1. Buna ziua...si felicitari pentru tot ce ai facut si ce faci...sint tot buzoian si ma mindresc cind vad astfel de povestiri,de la unii din colocatarii judetului meu....Mi-a promis si mie cineva care lucreaza in domeniul petrolului acolo, ca o sa ma ia la lucru....Crezi ca ar fi posibil?....Multumesc,si succes in continuare..Lili I

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua! Multumesc! Da, este posibil, de ce nu? Important e ca persoana care v-a promis sa se tina de cuvant.

      Ștergere
  2. Ok,multumesc.....sper sa fie serios...( este tot buzoian )...sint indiscret daca va intreb in ce domeniu lucrati ? Am ramas placut impresionat de ce am vazut ca postati mereu aici....Cu respect Lili I.

    RăspundețiȘtergere