luni, 28 februarie 2011

Slalom printre cretini..

E luni din nou! La dracu' !
Si nu pot sa m-abtin. Trebuie sa vorbesc despre "plantatie" si activitatea zilnica pentru castigarea existentei...ca deh..it's part of my life...

Plantatia este locul unde noi ( eu si colegii mei) facem tot posibilul pentru a umple avioanele :)) Este amuzant din anumite puncte de vedere, insa foarte trist ca in Romania conceptul de e-commerce nu este nici pe de parte foarte cunoscut, iar oamenii sunt foarte reticenti.

Inca nu pot sa'nteleg de ce in  anul 2011 inca mai exista intrebari de genul : "aveti idee cand soseste biletul? ca sa stiu sa fiu acasa.." Si culmea este ca aceste probleme sunt ridicate de tineri ( iti dai seama dupa voce ). De asemenea, oamenii inca prefera sa vina la agentie, sa cumpere biletul fata-n fata, cu toate ca au un card. Sa fim seriosi! Cam toata lumea are cel putin un card! Si pensiile se vireaza pe card!! de ce ai prefera sa iesi din casa ( mai ales pe frigul asta), sa te duci sa scoti bani de la bancomat ( ca na...doar nu-i tii la saltea!) si sa te duci la o agentie sa platesti cash ?! Cand foarte bine poti sa stai comod acasa, cu cafeaua, cu tigara, si sa butonezi singur pe internet, sau sa suni la call center. Va veti gandi probabil ca nu toata lumea are net. Ei bine, va inselati!! 80% din cei cu care interactionez zilnic au internet, pentru ca discutiile decurg la modu' :
"Am vazut pe internet oferta de 14 euro..." sau
"Am cautat pe pagina dvs zborul asta si vreau sa'l rezerv..." sau
"Cum? Nu sunteti Vizair? Nu se poate, io am luat numaru' de pe internet!!!"
Si vine intrebarea mea : DACA TOT AI VAZUT..DE CE NU L-AI REZERVAT?? MUSCA BUTONU' ALA DE SCRIE REZERVA PE EL?

Nu pot, efectiv nu pot sa pricep de ce nu vrem si noi sa intram in randu lumii...sa profitam de tehnologie..sa rezolvam totul mai simplu si comod, cum fac tarile civilizate ... Ah! 
Poate pt ca suntem români si ne place sa complicam lucrurile???

 





2 comentarii: